/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Wednesday 29 August 2012

Pin It

Hilang 11 Kg Dalam 2 Bulan..

weight_scale

Alhamdulillah setelah hampir 2 minggu cuti raya, hari ini bisnes kembali seperti biasa. Selamat Hari Raya Aidilfitri saya ucapkan untuk anda semua terutamanya customer2 saya di LifeFit.my ni.

Hari ini saya nak berkongsi pengalaman seorang rakan saya, Pn Nadia yang sudah 2 bulan mengamalkan Set Slimming. Alhamdulillah katanya sangat berpuas hati dengan penurunan berat badan yang dialaminya. Beliau hilang 11 kg dalam masa 2 bulan. Pn Nadia ni juga sebenarnya sedang menyusukan anak. Jadi katanya takde lah berdiet dan jaga makan sangat tapi Set Slimming ni sendiri sebenarnya membantu beliau jaga pemakanan. Hasilnya badan kembali langsing hanya dalam 2 bulan. Jadi apa yang Pn Nadia ni amalkan?


Pn. Nadia ni mengamalkan Omega Guard + Herb-lax + ESP.      

   Omega        Herb-Lax    ESP

 

Inilah antara Set Slimming kami yang sesuai untuk sesiapa sahaja baik wanita mahupun lelaki dan baik ibu menyusukan anak mahupun tidak menyusukan anak. Pn Nadia mengamalkan ESP untuk membantu melancarkan penyusuannya. Tetapi jika anda tidak menyusukan anak, anda boleh mengambil Shaklee Cinch Shake.

                                                  Cinch Mix

 

Mungkin ada yang pernah terbaca di mana-mana bahawa Herb-lax tidak digalakkan untuk ibu yang menyusukan anak. Jadi saya harus tekankan lah bahawa boleh tapi mesti dengan dos pengambilan yang betul. Sebab itulah setiap pembelian dari saya sememangnya akan disertakan dengan konsultasi dan panduan pengambilan yang betul.

Tidak percaya? Jom baca testimoni dari Pn Nadia sendiri.

slim nadia copy

 

Tapi jangan tidak tahu dengan pengambilan set ini, anda juga akan mendapat banyak lagi kelebihan lain.

1) Omega Guard

  • Mengurangkan risiko sakit jantung dan strok
  • Membakar kolestrol berbahaya dan meningkatkan paras kolesterol baik dalam badan
  • Memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungi sendi, menghilangkan sakit sendi dan sakit lutut
  • Bagi ibu menyusukan ia membekalkan DHA untuk perkembangan otak si manja supaya cerdas dan tinggi daya tumpuan.

2) Herb-lax

  • Membuang toksin dalam badan yang jadi punca jerawat, kegemukan, kelesuan dan hilang seri wajah
  • Membersihkan dan mengekalkan kesihatan usus, perut dan dalaman
  • Mengurangkan bau badan dan menghilangkan jerawat

3) ESP

 

Seperti yang anda boleh lihat, selain untuk pelangsingan banyak lagi kelebihan lain yang boleh anda dapat dengan setiap produk ini. Sebab itu jugalah makin ramai orang yang memilih Shaklee. Selain harganya berpatutan keberkesanannya memang diakui Winking smile

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk kembali langsing dengan Shaklee. Bukan sahaja badan makin slim tapi kesihatan juga meningkat dan pastinya kulit pun makin cantik. Banyak kan kelebihannya. Rugi tau tak cuba..hehe..

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment