/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Tuesday 4 September 2012

Pin It

Dengan Set 3M, Susu Bertambah 2x Ganda, Kulit Cantik, Keputihan Tiada Lagi..

you-can-breastfeed-your-baby-web

Salam Syawal buat semua pembaca setia LifeFit.my. Dah sekian lama rasanya tak update blog. Rindu rasa…hehe.. Hari ini saya nak berkongsi lagi tentang Set 3M. Ya, set 3M ini lah set penyusuan terbaik kami, set yang paling lengkap, paling cepat dan paling hebat kesannya pada penyusuan.

Kenapa? Kerana ia mengandungi kesemua vitamin asas yang diperlukan oleh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak, lebih pekat dan lebih berkhasiat.

Dan set ini juga lengkap dengan ketiga-tiga milk-booster yang diperlukan oleh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak. Jadi tidak hairanlah ibu-ibu yang amalkan set 3M ni rata-ratanya mampu mengumpulkan stok susu yang lumayan dan Alhamdulillah baby juga cepat kenyang, tidak mudah sakit, dan semangat badannya.

Sepintas lalu buat yang masih baru mengikuti blog saya, apa kandungan Set 3M?

  • Vitalea (multivitamin)
  • B-complex
  • Vitamin C
  • Alfalfa Complex
  • Ostematrix
  • ESP

Vitalea, B-complex dan Vitamin C adalah vitamin asas yang saya sebutkan di atas manakala Alfalfa, Ostematrix dan ESP bertindak sebagai milk-booster.

                         Penyusuan Set 3M

 

Tapi bukan itu sahaja faedah yang boleh anda dapati dengan pengambilan set 3M ni ya. Bukan sahaja untuk penyusuan, set ini sebenarnya lengkap untuk:

  • B-complex, Vitamin C dan ESP memulihkan kecantikan kulit dan seri wajah
  • Vitamin C dan ESP memulihkan parut kesan jeragat dan jerawat
  • Kombinasi kesemua vitamin memberi kesihatan badan menyeluruh dan tenaga harian serta meningkatkan tahap imunisasi badan
  • Alfalfa mengatasi masalah keputihan dan bertindak sebagai perapat
  • Ostematrix mengatasi masalah sakit pinggang, lenguh-lenguh badan
  • Alfalfa, Ostematrix dan ESP membantu pelawasan dan atasi masalah sembelit
  • B-complex memberi tenaga kepada badan dan mengawal stress
  • ESP sebagai protein shake memberi rasa kenyang berpanjangan untuk membantu mereka yang ingin mengawal atau menurunkan berat badan.
  • Bergantung kepada cara makan ESP dan B-complex juga boleh membantu menaikkan berat badan bagi mereka yang risau terlalu kurus
  • Vitamin C memberi perlindungan kepada ibu dan anak dari penyakit

Jadi dengan segala kebaikan yang anda boleh dapati dengan mengamalkan set 3M ni, adakah anda masih merasakan ia satu kerugian untuk melaburkan wang anda. Bagi saya dan mereka yang sedang mengamalkannya, ia satu kerugian untuk anda tidak mencubanya kerana anda pasti berpuas hati.

Ragu-ragu? Anda lihatlah sendiri apa kata mereka yang mengamalkan set 3M ini

 

Testimoni 1: Berjaya mengumpulkan stok susu dengan banyak dalam masa 1 bulan

3M may loh copy

230 copy

 

Testimoni 2: Susu bertambah 2x ganda apabila dipump

3M2 copy

 

Testimoni 3: Kulit makin cantik, licin, cerah berseri dan lebih gebu

3M cantik copy

 

Testimoni 4: Susu bertambah 2x ganda bila dipump dan keputihan hilang

3M3 copy

 

Buat ibu-ibu menyusukan, ya supplement itu tidak wajib tapi ada juga ibu yang memerlukannya. Jika anda tidak memerlukannya anda bersyukurlah. Perkongsian saya ini khusus buat ibu-ibu yang memerlukan. Pengambilan supplement akan membantu badan ibu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak. Sebab itulah ibu-ibu ini mampu mengumpulkan stok susu yang banyak buat si manja mereka.

Jika anda berminat, anda hanya perlu menghubungi saya dan saya pasti akan membantu anda. Set 3M ni juga mempunyai Tips Eksklusif tersendiri khusus buat customer di LifeFit.my. Jika anda dalam budget rendah, hanya maklumkan pada saya dan saya pasti bantu anda.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment