/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Monday 28 May 2012

Pin It

Berat Turun, Wajah Berseri dan Suami Makin Sayang. Apa Rahsianya?

Berat yang ideal dan bentuk badan yang menarik memang idaman setiap orang. Menurunkan berat badan bukanlah senang lebih-lebih lagi bagi mereka yang tidak bersenam. Jadi pengambilan supplement untuk mempercepatkan pembakaran lemak adalah langkah terbaik. Dan mengamalkan produkSlimming Shaklee adalah pilihan yang tepat. Tak percaya? Jom lihat testimoni dari 2 pengguna produk slimming Shaklee.

 

Menurut Pn. Noorfadzilah, semenjak mengamalkan Lecithin, Herb-lax dan Alfalfa, bukan sahaja berat badannya turun dengan Lecithin dan Herb-lax tetapi Alfalfa juga buang toksin keluar dari badan membuatkan kulit muka berseri dan suami makin sayang sebab Alfalfa ni juga sebenarnya bertindak sebagai perapat.

 

 

Buat ibu yang breastfeed anak, ibu-ibu juga tidak perlu risau kerana ada produk slimming Shaklee yang bukan sahaja menurunkan berat badan tetapi membantu melancarkan penyusuan. Itulah kesan positif yang dialami oleh Pn. Azizah Nisya yang mengamalkan Set Slimming Shaklee untuk Breastfeeding Mom.

 

 

Hasilnya menurut Pn.Azizah, berat badannya turun 7kg dalam 3 bulan dan susu badan pon meriah dengan ESP dan Ostematrix yang selain untuk pelangsingan, ia juga bertindak sebagai milk-booster untuk bantu menambahkan susu badan. 7kg mungkin nampak sikit untuk 3 bulan tapi buat ibu bf yang perlu kerap makan dan tidak mengamalkan senaman, 7kg bukan sedikit tau.

 
Set Slimming Shaklee boleh diamalkan oleh semua lelaki dan wanita. Malah ibu menyusu juga tidak perlu risau penyusuan akan terganggu kerana Set Slimming Shaklee untuk ibu menyusu sememangnya membantu para ibu menurunkan berat badan dan dalam masa yang sama melancarkan penyusuan.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

 

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment