/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Wednesday 30 May 2012

Pin It

Kumpul 130oz EBM Dalam 10 Hari


Penyusuan Set 3M

Alhamdulillah semakin ramai ibu-ibu yang percaya dengan produk Shaklee dalam membantu melancarkan penyusuan. Malah rata-rata ibu bekerjaya di luar sana yang berazam mahu susukan anak sepenuhnya kini pengamal tegar produk Shaklee dan dengan izin Allah berjaya mengumpul stok EBM yang banyak buat si manja.

Semalam terima SMS dari seorang ibu yang mengamalkan Set Penyusuan 3M. Katanya,

"Thank you sebab perkenalkan Shaklee pada saya. Alhamdulillah bila pump memang bertambah dari dulu dan Cik B selalu je rasa full. Dah lama tak rasa macam full. Baby sekarang pun dah tak nak langsung dah susu formula sebab susu ibu dia lagi sedap kan. Pekat je tgk susu bila pump. Thank you yer Aimi."

 
Apa yang terkandung di dalam set 3M?
  • Vita-lea (multivitamin)
  • Vitamin C
  • B-complex
  • Alfalfa
  • Ostematrix
  • Energizing Soy Protein (ESP)

 

Ya, Set 3M adalah set penyusuan kami yang paling hebat, berkesan dan dilengkapidengan kesemua 3 milk-booster yang diperlukan untuk menjayakan proses penyusuansusu ibu. Bukan sahaja susu meriah dan baby semakin montel dan sihat dengan zat nutrisi yang lengkap tetapi badan ibu juga sentiasa bertenaga, sihat dan aktif untuk aktiviti seharian termasuk menjaga si manja. Malah set 3M ini mempunyai tips eksklusifnya tersendiri bagi memastikan kesannya adalah maksimum pada penyusuan.

Buat ibu-ibu yang berminat tapi masih ragu-ragu mahu mencuba, lihatlah sendiri testimoni mereka yang telah mencuba Set 3M kami.

 

Testimoni 1:

3m aimi

 

Testimoni 2:

aimi note copy

 

Susu ibu adalah makanan paling berkhasiat buat bayi anda kerana terdapat lebih 400 vitamin dan mineral di dalamnya yang tidak terdapat dalam mana-mana susu formula di pasaran. Jadi berikan anak anda hak untuk mendapat zat yang terbaik.

 

Jika ramai ibu-ibu di luar sana yang sanggup berbelanja besar membeli susu formula yang mahal yang dikatakan paling lengkap khasiat buat bayi, apa salahnya kita mengeluarkan sedikit belanja untuk memastikan badan kita mampu membekalkan susu ibu yang jauh lebih berkhasiat buat si manja tersayang.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut

0 comments:

Post a Comment