/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Saturday 26 May 2012

Pin It

Kulit Cantik, Susu Meriah Dengan ESP..

Setelah sekian lama menyepi, hari ini saya kembali berkongsi ya...hari ini nak cerita tentang ESP lagi. Selalu sangat cerita pasal ESP tapi apakan daya ESP ni memang BEST. Memang banyak khasiat ESP ni antaranya sebagai milk-booster, bantu kecantikan kulit, bantu hilangkan parut dan jeragat, untuk pelangsingan, untuk tenaga dan kesihatan harian.

 

 

Malah, memang ramai ibu termasuk saya sendiri yang amalkan ESP ni untuk melancarkan penyusuan dan bantu menambah susu badan tapi dalam sedar tak sedar, kulit pon cantik dan tiap-tiap hari rasa bertenaga je untuk jadi SuperMom. Tak percaya lihat testimoni terbaru ibu yang mengamalkan ESP ni.

 

 

ESP mazidah copy

 

Untuk makluman semua, ESP adalah serbuk berperisa vanila dan 1 canister ini mampu bertahan untuk 2-3 bulan. Khasiat dan kesan positif daripada pengamalan ESP ini sangatlah berbaloi dengan harganya ya. ESP adalah pilihan terbaik buat mereka yang tercari-cari makanan tambahan yang sesuai buat seisi keluarga.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment