/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Tuesday 11 September 2012

Pin It

Jana Income Besar Dari Rumah

200257656-002

Salam semua. Rasanya nama Shaklee mungkin sudah tidak asing lagi buat kebanyakan anda. Lebih-lebih lagi yang selalu berFacebook ni kan. Pengedar Shaklee memang sangat ramai di Facebook ni. Jadi mungkin ada yang tertanya-tanya, best ke jual Shaklee ni? Ini saya kongsikan kisah saya dengan anda semua.

Saya mula mendaftar sebagai pengedar/ahli Shaklee bulan Disember 2011 dan saya mula aktif dengan bisnes Shaklee pada penghujung bulan Januari 2012. Pada ketika saya mulakan bisnes Shaklee, saya sudah hampir 4 bulan berhenti kerja dari Universiti Kebangsaan Malaysia. Bagaimana saya tergerak hati nak mulakan bisnes Shaklee? Sebab saya tetap nak buat income sendiri walaupun saya tidak bekerja seperti orang lain. Jadi dengan Shaklee, saya nampak peluang saya ada. Produk-produk yang ditawarkan memang berkesan, berkualiti tinggi dan harga berpatutan.

Pada bulan pertama komisyen saya RM0..hehe.. sedih kan.. tapi saya tidak putus asa.. dengan dorongan dan bantuan suami serta upline, saya usaha lagi. Bulan kedua, komisyen saya RM200. Alhamdulillah usaha saya mula membuahkan hasil. Masuk bulan ketiga, komisyen saya mencapai 4 angka. Dan kini setelah 8 bulan saya menjalankan bisnes Shaklee dengan serius, Alhamdulillah dengan izin Allah pendapatan saya sudah mencapai 5 angka.

Jadi anda bayangkanlah sendiri, jika saya masih bekerja mampukah saya menikmati kenaikan gaji sehingga 5 angka dalam masa kurang dari setahun. Dan mampukah anda? Pasti tidak kan. Tidak mungkin tiap-tiap bulan anda boleh naik gaji. Dan tidak mungkin dengan starting gaji contohnya RM2000 anda boleh naik gaji sehingga RM10,000 dalam masa 8 bulan. Tapi dengan Shaklee, ia bukanlah mustahil sebab dengan Shaklee YOU SIGN YOUR OWN CHEQUE!!

Kini hidup saya hanyalah suami, anak dan Shaklee. Ya, saya memang menjalankan bisnes Shaklee secara Full time dan 100% online dari rumah sahaja. Tidak perlu melayan kerenah bos dan yang paling penting anak membesar di depan mata saya sendiri. Paling best lagi saya boleh cuti bila-bila masa.

Berminat? Dengan Shaklee anda boleh melakukannya secara Full time seperti saya atau secara Part time seperti ramai lagi pengedar Shaklee yang lain. Jika anda melakukannya secara Part time, anda mampu menjana sekurang-kurangnya RM2-3K sebulan. Banyakkan untuk Part time. Bayangkan di tengah bulan masa poket tengah nipis, duit komisyen masuk RM2-3K.

Modal? Daftar Ahli cuma RM75 dan anda akan diberi Kit yang lengkap dengan segala info, plan perniagaan dan maklumat produk yang anda perlukan untuk memulakan bisnes Shaklee. Dan jika anda serius, ini semua adalah bonus yang anda boleh nikmati:

  • Komisyen dalam bentuk TUNAI – komisyen akan diberikan setiap 15hb. Bayangkan tengah bulan masa poket nipis duit komisyen masuk, Dengan Shaklee memang tiada istilah ‘tengah bulan’ atau ‘poket kering’.
  • Bonus Kereta – jika anda serius dengan Shaklee dan mencapai points tertentu, anda layak mendapat bonus kereta. Bayangkan Shaklee beri duit untuk membayar ansuran bulanan kereta anda dan mungkin juga kereta idaman anda.
  • Percutian – Percutian dalam dan luar negara bertaraf 5 STAR ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Bagi yang Muslim, berpeluang pergi Umrah dengan pakej VVIP (bayangkan hotel hanya bersebelahan masjid)

 

Apa KELEBIHAN mendaftar ahli dengan saya?

  • Anda akan diberi ACESS ke FB Group tertutup dan Support Group khusus untuk pengedar Shaklee yang mendaftar di bawah saya di mana anda akan dibantu dalam bisnes Shaklee anda
  • Anda akan diberi bimbingan tentang bisnes online, tips marketing, cara closing customer dengan betul, cara menarik lebih ramai customer, tips untuk berjaya dalam bisnes online dan banyak lagi RAHSIA PERNIAGAAN yang lain
  • Anda akan dibimbing tentang bisnes, marketing dan konsultasi produk melalui Seminar dan Personal Coaching dari saya atas permintaan anda
  • Anda akan dibantu dalam menyediakan blog atau website. Malah anda akan diberi tunjuk ajar bagaimana menggunakan blog/website, bagaimana menulis artikel produk yang bagus, teknik marketing dan tips menggunakan FB page dengan betul. Tp dengan syarat anda sendiri mahu berjaya.

 37478_Are_you_ready_to_work__Button_Work_From_Home

Jadi jika anda ada kemahuan untuk berjaya dan menjana income besar dengan Shaklee, saya akan bimbing anda sehingga anda mencapa apa yang anda mahukan. Parti time atau Full time, itu pilihan anda. Yang penting anda perlu berusaha dan konsisten dalam usaha anda.

Alhamdulillah dengan Shaklee, hidup saya sekeluarga memang berubah. Siapa sangka duduk di rumah pun boleh buat income 5 angka. Sambil layan kerenah suami dan anak-anak pun dapat buat income besar. Dan saya pasti ramai ibu-ibu bekerjaya mahupun suri rumah di luar sana mengimpikan benda yang sama kan. Saya dan rakan-rakan downline saya sudah mencapainya, Anda bila lagi?

Berminat? Add saya di FB Aimi Shaklee dan pm saya. Saya akan membalas sebarang pertanyaan anda. Anda juga boleh call saya di 013-3445223 untuk bertanya terus dengan saya. Bagi yang sudah bersedia untuk menjana income besar dengan Shaklee isi sahaja Borang Daftar Ahli.

0 comments:

Post a Comment