/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Saturday 25 February 2012

Pin It

ESP Terbaik Untuk Dalaman Dan Luaran Anda..

Memang ramai betul yang order ESP dan Vitamin E minggu lepas. Maklumlah ada Special Offer kan. Alhamdulillah ramai yang mesej saya untuk beritahu yang mereka sangat berpuas hati dengan kedua-dua produk ni. Ada yang kata susu bertambah dan nampak pekat, ada yang kata lawas betul minum ESP ni, ada yang beritahu rasa bertenaga dan tak lapar bila minum ESP (boleh slim la lepas ni), kawan puji katamuka nampak berseri dan mcm2 lagi. Yang Vitamin E pula, ada yang mesej saya kata baru sekali sapu terus mengecut jerawat. Memang inilah kelebihan supplement Shaklee. 100% semulajadi dan mudah diserap oleh badan untuk memberi kesan yang maksimum. Kenapa ESP?

 

Kenapa ESP Menjadi Pilihan Ramai dan Menjadi Hot Produk Kami?

  • Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu danberseri
  • Memberi tenaga menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
  • Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
  • Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  • Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
  • Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
  • Bantu hilangkan parut jerawat di muka.
  • Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.

 

ESP memang banyak kebaikan dan fungsinya. Jadi sesiapa sahaja boleh mengamalkan ESP dalam kehidupan seharian baik lelaki mahupun wanita, tua atau muda, sudah berkahwinatau belum berkahwin, ibu menyusu atau tidak menyusu.

Masih ragu-ragu? Lihat sendiri testimoni mereka yang telah mencuba.

 

Testimoni 1:

 

Testimoni 2:

ESP mazidah copy

 

Testimoni 3:

 

Testimoni 4:

 

Memang betul. ESP bukan sahaja sebagai milk-booster untuk membantu melancarkan penyusuan dan menambahkan susu badan malah ESP juga mencantikkan kulit, menghilangkan parut, menaikkan seri wajah dan membuatkan badan lebih bertenaga. Dengan pelbagai keistimewaan, anda pasti berpuas hati dengan kesannya.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment