/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Friday 3 February 2012

Pin It

Menaikkan Selera Makan Anak Dengan Mealshake..


Kid-Eating-Huge-Sandwich
Sebagai ibu, kita mesti selalu rasa susah hati bila anak sangat tidak selera makan hinggakan badan nampak kurus dan letih je. Bila jalan-jalan dekat shopping complex tengok budak-budak yang comel tembam, mesti terasa aduhai kurusnya anak aku ni. Mesti anda terfikir bagaimanakah caranya hendak menaikkan selera makan anak agar dia membesar dengan sempurna dan mendapat cukup nutrisi yang diperlukan?

 

Jawapannya adalah MEALSHAKE!

 

Mengandungi sumber protein, serta, kalsium, vitamin dan mineral penting, MEALSHAKE adalah pilihan terbaik untuk memberikan anak anda nutrisi yang lengkap dan sempurna. Telah ramai ibu yang mencuba MEALSHAKE ini dan berjaya menaikkan selera anakmereka. Bahkan, ramai ibu-ibu yang mengatakan sejak mengamalkan mealshake ini, anak mereka jarang demam,selesema dan parut-parut luka atau kesan gigitan seranggajuga hilang dengan cepat.

 

Tidak percaya? Lihat sendiri apa kata ibu yang telah mencubanya.

 

mealshake copy

 

Malah, pengambilan Mealshake juga boleh membantu mengatasi masalah eczema dan insyaAllah saya akan berkongsi pengalaman pengguna yang telah mengambil Mealshake untuk mengatasi masalah eczema anak mereka di masa akan datang.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment