/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Thursday 9 August 2012

Pin It

Set Penyusuan E Pilihan Tepat Jika Budget..

Penyusuan Set E

Ramai ibu yang bertanya set penyusuan yang sesuai jika mereka nak buat stok susu. Jawapannya pastilah Set 3M dan saya yakin umum sudah mengetahui kehebatan set 3M ni dalam membantu melancarkan penyusuan dan memperbanyakkan susu badan. Tetapi masalah yang sering dihadapi adalah Set 3M ni agak mahal harganya. Jadi hari ini saya ingin berkongsi tentang Set Penyusuan E, khusus buat ibu yang mengalami kekangan budget.

 

Set Penyusuan E ini adalah pilihan terbaik anda selepas Set 3M. Apa kombinasi set E ni?

  • Vitalea (multivitamin)
  • B-complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix
  • Alfalfa

Buat yang masih baru dengan blog saya, kombinasi Vitalea, B-complex dan B-complex

  • membantu melengkapkan nutrisi ibu
  • meingkatkan tahap kesihatan dan tenaga ibu
  • membantu meredakan tekanan fizikal dan emosi ibu

Jadi secara tidak langsung menyediakan badan ibu seoptimum mungkin untuk proses penghasilan susu yang lancar dan banyak.

Alfalfa dan Ostematrix pula bertindak sebagai milk-booster untuk membantu badan ibu hasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak.

 

Saya tahu ada juga ibu yang kata kenapa perlu ambil yang 3 vitamin lagi itu? Tak cukupkah ambil milk-booster sahaja? Ibu-ibu harus ingat bila badan ibu sihat dan cukup nutrisi badan ibu akan berfungsi pada kadar yang paling optimum untuk menghasilkan susu dengan cepat dan sebanyak mungkin. Sebab itu tidak hairanlah ada ibu yang ambil milk-booster sahaja tetapi tidak mendapat kesan yang diharapkan.

Malah kombinasi setiap set ini menyediakan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan. Sebab itu juga rata-rata ibu yang mengamalkan Set Penyusuan kami bukan sahaja susu akan bertambah tetapi susu juga kelihatan pekat dan baby cepat kenyang. Ini kerana susu ibu yang terhasil memang penuh dengan segala khasiatnya. Susu ibu kan adalah apa yang ibu makan.

Sudah tahu kandungan Set E? Sudah tahu bagaimana ia berfungsi? Jom lihat testimoni pengguna yang telah mengamalkan Set Penyusuan E ini.

 

Testimoni 1:

Set E copy

 

Testimoni 2: Hasil tuaian mencecah 2000 oz

eu4pack1 copy

 

Buat ibu-ibu yang bekerja terutamanya, siapa yang tidak senang hati bila boleh kumpul stok susu sebanyak ini kan. Tapi Pn. Norbaizura berjaya bukan semata-mata dengan mengamalkan Set Penyusuan E sahaja, tetapi dengan usaha pumping yang konsisten, pengambilan air kosong yang mencukupi, doa yang tidak putus kepada Nya. Dan paling penting mesti amalkan pengambilan Set E ini mengikut panduan pengambilan yang betul dan lakukan tips yang diberi.

Sebab itu setiap pembelian dari saya memang akan disertakan dengan Panduan Pengambilan dan Tips yang betul agar hasilnya positif dan memuaskan hati. Jadi buat ibu-ibu yang budget Set E inilah pilihan tepat buat anda.

Memandangkan Aidilfitri makin hampir dan minggu depan saya pun dah cuti raya dan lagi semalam wedding anniversary saya, hari ini saya menawarkan harga menarik untuk anda semua customer LifeFit.my. So jangan lupa hubungi saya Winking smile

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment