/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Thursday 2 August 2012

Pin It

Hilang 17 Kg Lepas Bersalin, Badan Kembali Langsing, Kulit Berseri-Seri… Apa Rahsianya?

pic slim

 Salam Ramadhan buat pembaca semua. Hampir seminggu tak update blog kesayangan saya ni. Aduhaii kelam kabut melayan kerenah baby Irdina. Tapi rasa puas sebab dia membesar depan mata saya apatah lagi masih fully breastfeed sampai sekarang ni. Sebab dari zaman anak dara lagi dah memang pasang niat nak tengok anak membesar 100% depan mata.

Alhamdulillah dengan Shaklee saya mampu memenuhi niat saya ni. Bukan sahaja penyusuan lancar, kesihatan kami sekeluarga terjaga malah duduk rumah sambil jaga anak pon income masuk. Ya.. dunia saya kini hanyalah suami, anak dan Shaklee. Jika anda berminat nak menyertai komuniti Shaklee kami, contact je saya. Ni bukan MLM biasa dekat luar yang relax goyang kaki, jalan-jalan di shopping mall duit masuk ‘caching2’ tau.. Usaha anda menentukan kejayaan anda.. hehe..

Ok lah.. tadi tu iklan tumpang lalu je tu.. hehehe.. sempat lagi kanzzz.. berbalik pada topik asal kita iaitu macam mana nak kuruskan badan @ berdiet tanpa jejaskan penyusuan badan. Almaklumlah ibu bf ni perlukan kalori dan kalau berdiet tak kena cara susu boleh terganggu kan.. Inilah dilema yang selalu dihadapai oleh ibu-ibu selepas bersalin (termasuk saya Winking smile) Jadi apakah cara untuk mengatasinya?

 

Pastilah dengan Set Slimming Shaklee khusus buat ibu breastfeed.

Set Slimming BF ni mengandungi kombinasi

  • Lecithinmembakar lemak berlebihan dalam badan
  • Alfalfadetox untuk menyingkirkan toksin dan membuang lemak berlebihan dalam badan
  • ESPProtein Shake untuk mengawal selera makan, meningkatkan metabolisme badan untuk membakar lebih banyak lemak dan memberi rasa kenyang berpanjangan.

 

Mahu tahu apakah kelebihan lain produk-produk dalam Set Pelangsingan BF ni?

  • Lecithin membekalkan ‘choline’ (komponen penting dalam neurotransmiter) yang membuatkan otak anak lebih cerdas dan kuat daya tumpuan. Juga menyokong kesihatan hati, jantung dan sistem reproduktif.
  • Alfalfa – sebagai perapat, atasi masalah keputihan dan atasi masalah ‘sakit’ bila bersama suami
  • ESP – banyak kelebihan ESP ni dan anda boleh KLIK SINI

Dengan pelbagai khasiat-khasiat lain yang terkandung dalam Set Slimming BF ni, pastinya pelaburan anda amat berbaloi. Bukan sahaja badan langsing, wajah berseri tapi kesihatan dan kecerdasan otak anak anda juga meningkat . Tak rugi kan?

 

Buat yang masih ragu-ragu, mudah sahaja. Tidak perlu percaya kata-kata saya tapi lihat sendiri testimoni mereka yang telah mencuba

 

lecithin  alfalfa copy

 

Tak percaya lagi? Mahukan yang lebih hebat. Lihat pula testimoni bergambar dari Pn Izzah kita

slimming bf copy

 

Haaa jangan tidak percaya. Lepas amalkan Set Slimming BF, Pn Nisah dah boleh pakai balik baju kebaya zaman anak dara (walaupun sekarang anak dah 2). Pn Izzah pula selepas 4 bulan konsisten amalkan Set Slimming BF ni, berat dah turun 17 kg (lagi kurus dari sebelum preggy katanya) dan kulit muka pun berseri-seri.. gebu gituu.. Sekarang amalkan ESP sahaja untuk kawal berat badan.

Apa tunggu-tunggu lagi. Dapat Set Slimming BF anda hari ini juga. Jika budget terhad anda cuma perlu hubungi saya dan saya akan membantu anda.. akhir kalam Jom Cantik Untuk Suami dan Jom Sihat Untuk Anak Smile

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

1 comments:

si zhal said...

1 set bape ek? postage ke swak?

Post a Comment