/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Wednesday 7 March 2012

Pin It

Atasi Masalah Jerawat, Kulit Berminyak, Berparut dan Kusam


Kecantikan-Skin-Care-Set-D_thumb1

Masalah jerawat , muka berminyak, berparut dan kusam ni bukanlah satu perkara yang mudah untuk di atasi. Memang merimaskan dan boleh merendahkan keyakinan diri kita. Semestinya ramai yang dah mencuba pelbagai produk kecantikan tetapi bukan sahaja masalah tak dapat diatasi, malah boleh menjadi bertambah teruk. Apatah lagi banyak produk kecantikan sekarang menggunakan bahan kimia yang boleh membahayakan kesihatan tanpa kita sedari. Tapi tidak dengan Shaklee.

Jadi, hari ini saya terpanggil untuk berkongsi tentang Set Skin Care yang boleh membantu mengatasi masalah-masalah di atas. Sebenarnya, ubat terbaik dan berkesan untuk kecantikan kulit adalah ubat yang boleh memulihkan dari dalam kerana diri kita adalah apa yang kita makan. Kelebihan produk Shaklee ini adalah ia 100% semulajadi. Jadi badan akan dapat menyerap dgn baik utk memberi kesan yang HEBAT.

Apa terkandung di dalam Set Skin Care?

  • Vitamin B
  • Vitamin C
  • Vitamin E

Gabungan ketiga-tiga vitamin ini akan membantu membina kolagen dalam kulit, menaikkan seri muka, menjadikan kulit licin, mulus dan gebu, serta menghilangkan jerawat, jeragat dan parut seperti yang anda dapat lihat dalam testimoni di bawah ini.


zuera copy

Untuk masalah jerawat yang teruk, sertakan sekali pengambilan Alfalfa kerana Alfalfa akan buang toksin dalam badan yang menjadi punca jerawat. Malah Alfalfa juga akan membantu melancarkan proses penyusuan buat ibu breastfeed.


Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

0 comments:

Post a Comment