/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Thursday 15 March 2012

Pin It

Hilang 5 Kg Dalam 2 Bulan. Apakah Caranya?

diet

Di dalam artikel semalam, saya berkongsi 3 tips utama untuk menurunkan berat badan dengan sihat. Tips No.3 adalah PENGAMBILAN SUPPLEMENT. Mengikut pakar, gaya hidup dan tabiat pemakanan invididu boleh menyukarkan proses menurunkan berat badan secara semulajadi. Jadi, pada pendapat mereka Pengambilan supplement adalah salah satu cara terbaik untuk mempercepatkan proses dan memastikan keberkesanan program pelangsingan. SET SLIMMING SHAKLEE terbukti telah banyak membantu ramai pengguna yang ingin menurunkan berat badan demi mencapai gaya hidup yang sihat.


SET SLIMMING SHAKLEE terdiri daripada 3 komponen utama:
  1. Herb-lax/Fiber – Detox untuk menyingkirkan toksin dan membuang lemak berlebihan
  2. Lecithin – Pembakar lemak berlebihan dalam badan
  3. Cinch/ESP – Protein Shake untuk mengawal selera makan, meningkatkan metabolism badan untuk membakar lebih banyak lemak, memberi rasa kenyang berpanjangan.
Gabungan 3 produk di atas jika diamalkan dengan konsisten mengikut panduan yang betul InsyaAllah memberikan kesan yang positif seperti yang dialami oleh Pn.Haidawati kita ini.

haidawati copy



Bagi mereka yang menyusukan anak pula, SET SLIMMING SHAKLEE yang sesuai, selamat dan tidak mengganggu penyusuan adalah:                        
  1. Alfalfa - Detox untuk menyingkirkan toksin dan membuang lemak berlebihan
  2. Lecithin - Pembakar lemak berlebihan dalam badan
  3. ESP/Mealshake - Protein Shake untuk mengawal selera makan, meningkatkan metabolism badan untuk membakar lebih banyak lemak, memberi rasa kenyang berpanjangan.
Sememangnya telah ramai ibu-ibu menyusu yang menggunakan SET SLIMMING SHAKLEE dan berjaya menurunkan berat badan dengan cara yang sihat seperti yang anda boleh lihat dalam testimoni mereka.
 
emma acik copy

Ya, menurunkan berat badan bukanlah perkara yang mudah apatah lagi setiap hari sibuk dengan rutin harian yang tidak memungkinkan kita memilih makanan yang seimbang, mengira setiap kalori yang kita ambil dan melakukan senaman setiap hari. Jadi pengambilan supplement akan membantu mempercepatkan pembakaran dan penyingkiran lemak-lemak degil dari tubuh kita. Hasilnya, kita boleh menurunkan berat badan dengan lebih cepat. Namun, senaman ringkas walaupun 10 minit 2x sehari jangan dilupakan ya Winking smile

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^

Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

0 comments:

Post a Comment