/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Wednesday 25 July 2012

Pin It

Badan Letih dan Lesu, Kurang Bertenaga Semasa Bulan Puasa? Ketahui Cara Mengatasinya..

esppd

Salam semua. Semalam tak terbangun untuk sahur.. ESP langsung tak sempat minum.. aduhai bila sampai ke petang tu penatnya bukan main lagi. Tambah-tambah pula baby Irdina asyik nak menyusu je. Breast pon rasa tak penuh sangat..hehe.. saya sahur memang jenis tak makan nasi. Saya cuma minum ESP + PD, makan kurma dan biskut.. lepas tu memang minum air kosong banyak2.. tapi bila hari tak minum ESP memang rasa la lain sangat. Penat tak tertahan..

Adakah anda juga mengalami situasi yang sama bila berpuasa ni? Badan rasa letih, lesu dan tidak bertenaga malah anda cepat rasa dahaga? Mahukah anda tahu apa cara untuk mengatasinya?

 
Jawapannya mestilah dengan Performance Drink dan ESP. Alhamdulillah semalam terima mesej dari seorang customer ni yang baru amalkan Performance Drink untuk bulan puasa ni. Katanya suka sangat sebab memang serasi dan badan rasa bertenaga je dan penyusuan lancar macam biasa (sebelum ni macam biasa la risau susu merudum bila puasa kan). Alhamdulillah Performance Drink memang membantu katanya.

               PD                ESP

 

Jadi. saya yakin ramai yang sudah mengenali ESP tapi mungkin ramai yang masih baru dengan Performance Drink ni. Untuk mengetahu lebih lanjut bagaimana Performance Drink berfungsi klik sini

Kombinasi 2 produk ini jika diamalkan sepanjang bulan puasa sememangnya akan:

  • membekalkan tenaga berpanjangan kepada tubuh anda
  • membuatkan anda rasa kenyang lebih lama
  • mengelakkan badan anda dari kehilangan banyak air
  • menjadikan anda cergas dan bertenaga hingga ke petang
  • mengelakkan anda mengalami kelesuan akibat kehilangan air yang banyak
  • bonus buat ibu yang menyusukan, ESP membantu melancarkan penyusuan anda (untuk testimoni penyusuan ESP klik sini)

 

Malah ESP juga mempunyai fungsi tersendiri dalam membantu kecantikan kulit. Jadi dengan erti kata lain, bukan sahaja badan lebih bertenaga di bulan puasa malah wajah juga cantik berseri di pagi raya. Tak mahu ke? Bila parut-parut dah hilang dan kulit licin berseri, baru la glamor gitu di pagi raya Winking smile

Tidak percaya lagi? Tidak mengapa. Saya jemput anda lihat sendiri testimoni mereka yang mengamalkan ESP + PD ni
 

Testimoni 1:

esp pd1 copy

 

Testimoni 2:

esp pd copy

 

Testimoni 3:

Performance Drink copy

 

Dan khusus buat ibu-ibu yang menyusukan yang mengalami masalah susu merudum atau risau penyusuan terganggu di bulan puasa ni, set penyusuan kami insyaAllah boleh membantu masalah anda. Klik sini.

InsyaAllah setiap wang yang anda laburkan pasti berbaloi dengan ESP + PD ni kerana kedua-duanya boleh dihidangkan buat seisi keluarga (ESP untuk 12 tahun ke atas, kalau bawah 12 tahun Mealshake yang terbaik). Saya yakin setelah anda mencubanya pasti anda jatuh cinta dengannya. Malah 2 produk ini merupakan produk Shaklee paling laris di bulan Ramadhan. Rasanya kalah pisang goreng panas kot.. hehehe..Jom dapatkan ESP dan PD anda hari ini.

Jangan lupa juga saya sedang mengadakan 3 Days Special Sale bermula hari ini
(Rabu 25 Julai 2012) hingga Jumaat 27 Julau 2012. DISKAUN HEBAT untuk semua set penyusuan, pantang, kehamilan, kecantikan, pelangsingan, ESP, PD, Mealshake dan Vitamin E.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment