/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Monday 9 July 2012

Pin It

Baju Basah Lencun Dengan Susu Dek Penangan ESP

ESPSalam semua… Hari ini saya nak bercerita lagi tentang ESP. Kepada yang masih baru mengikuti blog saya ini, ESP adalah ‘HOT PRODUK’ kami dan salah satu milk-booster terbaik kami. Rata-rata memang puas hati dan hanya yang sudah mencuba je yang tahu kehebatan ESP ni kan.. hehe.. lebih-lebih lagi buat ibu menyusukan macam saya dan anda semua. Dari masa mengandung hingga sekarang, ESP memang wajib minum hari-hari.

ESP adalah singkatan kepada Soy Protein Isolate Powder (atau nama lamanya Energizing Soy Protein). Ramai juga ibu yang bertanya pada saya, betul ke tak bahaya minum ESP ni sebab ramai yang cakap soya tak elok untuk baby.

Apa itu Shaklee ESP?

  • Merupakan sumber protein lengkap yang diperlukan badan, yang diekstrak dari kacang soya
  • Tidak seperti kacang soya lain di pasaran, kacang soya yang digunakan oleh Shaklee adalah Non-GMO (tidak diubah suai secara genetik)

Jadi jawapanya, Shaklee ESP adalah sumber protein terbaik yang anda boleh dapati di pasaran dan tidak berbahaya sama sekali untuk baby kecuali jika baby allergik kepada kacang soya.

 

Bagaimana pula ESP membantu melancarkan penyusuan?

  • Tahukah anda bahawa Shaklee ESP bukan sahaja membekalkan protein lengkap kepada badan tetapi juga membekalkan separuh keperluan kalsium harian dan beberapa vitamin serta mineral penting yang diperlukan oleh tubuh ibu untuk mengasilkan susu.
  • Jadi, apabila anda bdan disertakan dengan pengambilan air kosong yang mencukup (3-4L sehari) dan memenuhi syarat utama penyusuan iaitu “Demand & Supply”, kualiti dan kuantiti susu yang terhasil juga meningkat.

 

Dan jangan tidak tahu ya… ESP bukan sahaja untuk ibu menyusu sebab ESP ni mempunyai pelbagai khasiat lain. Untuk info lanjut tentang khasiat-khasiat ESP, klik sini

 

Jom lihat sendiri apa komen mereka yang telah mencuba ESP ni.

ESP (amik 3M except vitalea) copy

Dek penangan ESP, baju terus lencun dan hasilnya 15oz sekali pump. Hebat dan seronokkan bila dapat mengumpulkan begitu banyak stok susu buat si manja. Tak perlu nak risau bila pergi kerja dan lebih-lebih lagi bila bulan puasa menjelang tiba lagi 2 minggu ni.

 

Dan ini pula sms yang saya terima Jumaat lepas dari seorang customer saya juga. Ini katanya:

IMG_6183 copy

Sejak mengamalkan ESP, beliau dapat kumpul 20oz bila pump siang hari di pejabat dan menurutnya badan pun sentiasa cergas dan bertenaga walaupun kurang rehat dan tidur. Ya, memang betul kerana ESP terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga badan berjam-jam lamanya. Kerana itulah juga ESP menjadi pilihan ramai sewaktu bulan puasa. Klik sini untuk testimoni.

 

Bonus buat ibu yang sedang hamil dan merancang untuk menyusukan anak sepenuhnya selepas bersalin nanti, nasihat saya amalkanlah ESP. Pengalaman sendiri setelah mengamalkan ESP semenjak mengandung lagi, Alhamdulillah sebaik lepas bersalin hingga kini baby dan berusia 3 bulan, masih exclusively breastfeed. Selain menyokong tumbesaran baby dan kesihatan ibu hamil, ESP amat membantu mempersiapkan badan ibu untuk proses penyusuan yang lancar. Tidak percaya? Lihat sendiri testimoni seorang lagi customer saya yang mengamalkan ESP untuk kehamilan beliau yang pertama ini.

ESPnita copy

 

Kepada yang berminat, jangan ragu-ragu untuk mencuba. Dengan segala khasiat yang ditawarkan oleh ESP ni, pastinya setiap sen wang yang anda laburkan adalah berbaloi. ESP bukan sahaja untuk wanita malah lelaki dan kanak-kanak 12 tahun ke atas juga. Jadi ESP ternyata makanan tambahan lengkap buat seisi keluarga. Setiap pembelian dari saya juga akan disertakan dengan Panduan Makan yang betul, tips esklusif, konsultasi percuma dan voucher istimewa. Hanya di LifeFit.my

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment