/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Thursday 5 July 2012

Pin It

Penyusuan lancar, Luka Cepat Sembuh & Badan Kekal Cergas Sepanjang Berpantang

herbal_compress_thumb

Alhamdulillah Big Sale yang lepas, ramai yang order Set Berpantang. Saya sendiri tak sangka rupanya memang ramai ibu-ibu yang mula memilih Shaklee untuk menjadi teman ketika berpantang. Pengalaman saya menggunakan Shaklee semasa berpantang dulu memang best sampaikan saudara-mara semua pelik tengok saya cergas semacam je. Tak macam orang beranak sulung katanya.. hehe.. Luka memang cepat sembuh, mudah lawas dan susu badanAlhamdulillah memang banyak dan sentiasa over-flow. Baby Irdina pun dah masuk 3 bulan dan dengan izin Allah serta bantuan Shaklee, sampi sekarang masih exclusivey breastfeed lagi. Alhamdulillah.

Berbalik kepada Set Berpantang tadi, Shaklee menawarkan rangkaian supplement yang khasiatnya setanding jamu malah pada saya lebih baik dari jamu kerana supplement Shaklee adalah semulajadi dan mudah diserap oleh badan. Sebab itulah, kesannya memangcepat dan terbaik. Jika anda kurang gemar bau-bau herba, Shaklee adalah pilihan terbaik anda. Malah tidak seperti jamu, Set Berpantang kami boleh diamalkan sebaik lepas bersalin dan tidak perlu dihentikan jika baby mengalami ‘jaundice’ (kuning).

 

Apa yang terkandung di dalam Set Berpantang?

  • Vita-lea (multivitamin)
  • Vitamin C
  • B-complex
  • Zink

Apakah fungsi-fungsi setiap supplement di atas kepada ibu berpantang?

  • Vita-lea, Vita- C & B-comp --> untuk mengembalikan kesihatan dan tenaga ibu selepas bersalin dan bantu lancarkan proses penyusuan
  • Zink --> percepatkan penyembuhan luka bersalin, kurangkan keguguran rambut yang biasa dialami oleh ibu bersalin. Khasiatnya sama seperti Pati Ikan Haruan kerana komponen utama Pati Ikan Haruan adalah zink.

 

Untuk mengatasi masalah sembelit, anda juga boleh mengamalkan Ostematrix atauESP. Bonusnya, Ostematrix dan ESP juga merupakan milk-booster untuk membantu melancarkan penyusuan dan mempercepat serta meningkatkan penghasilan susu badan.

                       Oste                         ESP

Dengan segala kelebihan dan khasiat-khasiat yang ada, tidak hairanlah kenapa ramai ibu mula memilih Set Berpantang kami. Selain mudah kerana semuanya di dalam bentuk pil,kesannya juga cepat dirasakan. Dan jangan risau, setiap pembelian akan mendapat jadual pengambilan yang betul ya.

Jika anda masih ragu-ragu, lihatlah sendiri apa kata mereka yang telah pun mencubanya.

 

Testimoni 1:
Pantang-copy_thumb4

 

Testimoni 2:
pantang2-copy_thumb4

 

Testimoni 3:
pantang3-copy_thumb3

 

Tidak dinafikan pengambilan jamu bagaikan adat kita semasa berpantang. Tapi hakikatnya khasiat-khasiat jamu itu datangnya dari vitamin dan mineral yang terkandung di dalam setiap herba yang digunakan dalam pembuatan jamu itu. Bezanya jamu dengan Shaklee adalah, Set Berpantang mengandungi vitamin dan mineral yang sama yang telah diproses ke dalam bentuk pil.

Sekadar perumpamaan, masyarakat Barat makan pasta sebagai sumber karbohidrat manakala kita orang Melayu makan nasi. Tapi khasiatnya adalah sama iaitu karbohidrat. Jadi jamu atau supplement, yang penting khasiat yang diperolehi adalah sama kan.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment