/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Friday 20 January 2012

Pin It

Masalah Hb Rendah. Apa Cara Mengatasinya?

Kehamilan Set Eu-Four Pack

Di dalam artikel lepas saya ada menulis tentang masalah hemoglobin (Hb) rendah di kalangan ibu hamil. Ramai ibu yang mengambil vitamin dari klinik/hospital tetapi gagal menaikkan tahap Hb mereka. Dulu, saya salah seorang darinya. Saya mengambil Obimin Pluz dan minum susu 2 gelas sehari tetapi Hb sy tetap tidak berubah. Kemudian masalah Hb saya berjaya diatasi dalam masa kurang 1 minggu. Apa yang saya lakukan?

Akhirnya saya mencuba supplement Shaklee untuk ibu hamil. Tidak sampai 2 minggu bacaan Hb saya naik ke paras normal dan tidak pernah turun lagi semenjak saya mengamalkan supplement Shaklee ini. Apa yang saya perasan lagi lepas saya amalkan Set Kehamilan ini, badan rasa bertenaga (dulu pukul 9 mesti dah terlena tapi sekarang pukul 1 pon segar lagi), sakit pinggang dah tak ada, dah tak muntah-muntah, pening-pening pon dah tak rasa dan yang paling best saya lawas. Dulu sebelum ambil vitamin Shaklee ni 2,3 hari sekali baru buang air besar (tu pun kena usap belakang lama-lama baru boleh buang) tapi sekarang sehari buang air besar 2-3 kali.

Pada awalnya saya cuma ambil Set Kehamilan ni untuk menaikkan Hb saya tp sekarang banyak masalah saya dapat diatasi. InsyaAllah saya akan terus amalkan supplement Shaklee ni masa berpantang, menyusu dan seterusnya kerana saya yakin dengan keberkesanan Shaklee.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


0 comments:

Post a Comment