/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Saturday 28 January 2012

Pin It

Susu Lebih Banyak dan Pekat dari 4oz Ke 9oz. Apa Caranya?

Penyusuan Set B

Ramai ibu yang menghubungi saya untuk mencari penyelesaian bagi masalah penyusuan yang mereka alami termasuklah penghasilan susu yang sedikit, susu yang cair atau tiada susu langsung. Pada saya anda semua adalah ibu yang terbaik kerana anda mahu memberikan nutrisi terbaik buat si manja anda. Jika anda salah seorang dari mereka, jemput baca bagaimana ibu-ibu ini mengatasi masalah penyusuan mereka.

 

Berbekalkan modal kurang daripada RM100, mereka berjaya mengatasi masalah penyusuan yang dialami dengan Set Penyusuan B kami. Malah susu yang terhasil lebih banyak dan pekat berbanding sebelumnya. Tidak percaya? Lihatlah sendiri apa komen mereka.

 
b done copy

 

Ya, supplement Shaklee telah banyak membantu melancarkan penyusuan danmenyelesaikan masalah penyusuan ibu-ibu di luar sana. Malah ia adalah pilihan utama ibu-ibu bekerjaya yang mahu mengumpulkan stok EBM buat si manja.

 

Jika anda mahukan kesan yang lebih cepat dan lebih hebat saya sarankan anda sertakan sekali pengambilan ESP kerana ESP adalah salah satu milk-booster yang terbaik bagi membantu melancarkan penyusuan dan mempercepatkan pertambahan susu badanseperti yang dialami oleh Pn. Hikma.

 

Besp done copy

 

Bonusnya, ESP juga:ESP

  • Mencantikkan kulit
  • Menaikkan seri wajah
  • Menganjalkan kulit dan payudara
  • Memabantu menghilangkan parut jerawat dan jeragat
  • Membantu pelangsingan badan
  • Memberi tenaga dan meningkatkan kesihatan
  • Mengawal paras kolesterol (untuk kesihatan jantung)

 

Jika ibu-ibu ini berjaya melakukannya dengan usaha dan doa bersungguh-sungguh, anda bila lagi? Pada saya, ramai ibu di luar sana sanggup membeli susu formula yang mahal yang dikatakan terbaik untuk bayi mereka. Jadi, kenapa tidak kita keluarkan sedikit duit bagi memastikan badan kita mampu untuk terus menghasilkan susu ibu yang ternyata jauh lebih berkhasiat dari mana-mana susu formula di pasaran.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment