/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Monday 25 June 2012

Pin It

Dengan Set 3M Susu Meriah & Fridge Sentiasa Penuh

 

Penyusuan Set 3M  Hari ini saya terpanggil untuk berkongsi lagi tentang set penyusuan terbaik kami iaitu Set 3M. Set 3M ini sememangnya menjadi pilihan utama ramai ibu-ibu menyusukan kerana hasilnya yang tidak mengecewakan.

 

Apakah kandungan Set 3M?

  • Vitalea (multivitamin)
  • B-complex
  • Vitamin C
  • Alfalfa
  • Ostematrix (Kalsium Shaklee)
  • ESP (Energizing Soy Protein atau nama barunya Soy Protein Isolate Powder)

Mesti anda terfikir banyaknya kena makan kan? Tapi anda tidak perlu risau kerana setiap supplement bukanlah untuk dimakan serentak semuanya. Malah setiap pembelian akan disertakan dengan PANDUAN PENGAMBILAN dan TIPS EKSKLUSIF khusus untuk Set 3M sahaja ya.

 

Dan tahukah anda bahawa setiap supplement mempunyai khasiatnya tersendiri. Bonusnya, selain membantu melancarkan penyusuan, mempercepat dan meningkatkan penghasilan susu badan, dengan Set 3M ibu juga akan mengalami kesan-kesan seperti berikut:

  • badan lebih sihat dan bertenaga
  • tidak mudah letih dan kekal cergas sepanjang hari
  • payudara yang kendur kembali anjal dengan ESP
  • masalah keputihan, ‘kering ketika bersama’ dan sembelit kembali pulih dengan Alfalfa
  • B-complex membantu anda lebih rileks, emosi sentiasa tenang dan ceria
  • Vitamin C membantu mencantikkan kulit dan meningkatkan sistem imun tubuh ibu dan anak
  • Sakit pinggang, lutut dan sengal-sengal badan pulih dengan Ostematrix

 

Dengan semua khasiat yang boleh diperolehi Set 3M ni pastinya berbaloi dengan setiap sen yang anda laburkan. Sebab itu jugalah kenapa set ini sentiasa menjadi pilihan ibu-ibu menyusukan.

Berminat hendak mencuba tapi masih belum yakin? Jom baca testimoni mereka yang telah pun mencuba Set 3M ini.

 

Testimoni 1:

3M nadrah copy

 

Testimoni 2:

3M Shima pic copy

3M Shima testi copy

 

Seronokkan bila dapat kumpul stok susu banyak-banyak macam Pn.Shima kita tu. Jangan kata setakat nak pergi kerja hari –hari, nak outstation pun hati tenang je sebab tahu stok susu sentiasa cukup untuk baby. Lagi-lagi bile bulan puasa dah nak dekat ni kan? Mesti ramai yang berkejar hendak buat stok susu sebagai persediaan. Katkan semangat, yakin dan sentiasa berdoa mohon dimurahkan rezeki anak, InsyaAllah pasti boleh Winking smile

Untuk testimoni Set 3M yang lain sila klik sini

Kepada ibu-ibu yang berminat, jangan ragu-ragu untuk mencuba ya kerana hasilnya tidak mengecewakan dan amat berbaloi dengan setiap sen wang yang anda keluarkan. Jika budget terhad, sila hubungi saya dan saya akan membantu anda!

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment