/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Wednesday 20 June 2012

Pin It

Kumpul 150oz Dalam 2 Minggu Dengan Eu-Four Plus..

Penyusuan Set eu4plus copy

Alhamdulillah.. Gembira rasa hati apabila dapat berkongsi manfaat Shaklee ini dengan keluarga sendiri. Memang saya dalam misi untuk meng ‘Shaklee’ kan ahli keluarga dan yang terbaru biras saya.. hehe.. Ya lah, benda baik mestilah dikongsi bersama kan. Okay, berbalik kepada biras saya, Pn. Noorly ni, beliau bertanyakan kepada saya produk Shaklee untuk tambah susu sebab beliau sedang berusaha kumpul stok EBM buat hero ciliknya sebelum masuk kerja, tapi risau tak mampu sebab susu tak banyak. Katanya yang di pump cukup-cukup untuk keperluan harian baby je. Tapi setelah hanya 2 minggu mengamalkan produk Shaklee yang saya cadangkan, beliau berjaya kumpul 150oz. Banyak kan.. Jadi apa yang Pn. Noorly amalkan?

 

Jawapannya pastilah Set Eu-Four Plus!

 

Untuk makluman anda, Set Eu-Four Plus ini terdiri daripada 5 supplement iaitu:

  • Vita-lea
  • B-complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix
  • ESP (nama barunya Soy Protein Isolate Powder)

 

Nampak banyak kan supplementnya tetapi setiap supplement ada fungsinya tersendiri. Dan jangan risau sebab kesemuanya bukan untuk dimakan serentak. Ada panduan pengambilan yang betul tauWinking smile

Bonusnya, selain membantu mempercepatkan dan meningkatkan penghasilan susu ibu, Set Eu-Four Plus juga

  • membuatkan badan ibu lebih sihat, bertenaga dan tidak mudah letih untuk aktiviti harian
  • ESP membantu menganjalkan kembali payudara yang kendur
  • Vitamin C membantu mencantikkan kulit dan meningkatkan sistem imun ibu dan baby
  • Kalsium membantu menghilangkan sakit pinggang, lutut dan sengal badan serta melawaskan
  • Vitamin B membantu mengurangkan stress, menenangkan emosi ibu dan menjadikan kulit tampak ‘glowing’

 

Dengan segala khasiat yang anda boleh perolehi ini, setiap sen wang yang dibelanjakan pastinya berbaloi. Bukan sahaja penyusuan lancar tetapi badan ibu juga semakin sihat dan cantik. Malah secara asasnya, apabila badan ibu sihat dan emosinya tenang, susu akan terhasil lebih cepat dan banyak berbanding ibu yang tidak mengamalkan supplement yang sentiasa letih dan lesu. Sebab itulah bak kata biras saya sendiri, hasilnya memang berbaloi-baloi. Tidak percaya? Lihat sendiri testimoni beliau

 

1340077229547 (1) copy1340077270250 (1) copy

eu copy

 

Hati ibu mana yang tidak gembira kan apabila tidak perlu risau stok susu buat si comel. Bagi ibu yang bekerjaya, hati pon lebih tenang setiap hari nak pergi kerja bila tahu stok susu sentiasa mencukupi. Yang nak outstation pun dah tidak perlu risau lagi. Buat ibu yang berpantang dan mahu kumpul stok susu sebelum masuk kerja seperti biras saya, inilah set terbaik buat anda.

 

Kepada yang berminat jangan ragi-ragu untuk mencuba kerana hasilnya amat berbaloi dan pastinya memuaskan hati anda. Dan jika bajet terhad, anda hanya perlu hubungi saya dan saya pasti akan bantu anda kerana yang penting manfaat ini dikongsi bersama. Sharing is caring kanRed heart

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment