/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Thursday 14 June 2012

Pin It

Penyusuan Susu Ibu Lancar Walaupun Ketika Berpuasa

breastfeeding_1459604cTidak lama lagi akan masuk bulan Ramadhan. Jadi ramailah ibu yang mula risau bagaimana hendak berpuasa tanpa menjejaskan proses penyusuan susu ibu. Ramai juga yang sedang berkejar untuk menyimpan stok susu sebanyak mungkin agar si manja tetap kenyang walaupun ibunya berpuasa kan. Kepada ibu-ibu yang mahu membuat stok susu sebanyak mungkin dan juga kepada ibu-ibu yang risau penghasilan susu akan terjejas semasa berpuasa nanti, jangan khuatir kerana kami ada penyelesaiannya.

Apakah cara untuk memastikan penyusuan susu ibu berjalan lancar ketika berpuasa?

Jawapannya pastilah dengan Shaklee!

Ya, Set Penyusuan kami telah banyak membantu para ibu menghadapi bulan puasa tanpa mengalami masalah penyusuan. Malah, jika ibu-ibu mahu menyimpan stok susu sebagai persediaan, Set Penyusuan kami insyaAllah boleh membantu anda mengumpulkan hasil perahan yang lumayan buat si manja.


Tertanya-tanya bagaimana? Set Penyusuan kami telah direka khusus untuk memastikan nutrisi ibu dan tenaga ibu tidak terjejas walaupun ketika berpuasa kerana 2 faktor ini amatlah mempengaruhi penghasilan susu ibu. Malah Set Penyusuan kami juga mempunyai ‘milk-booster’ tersendiri yang akan membantu mempercepatkan dan meningkatkan penghasilan susu ibu. Sebab itulah, rata-rata ibu yang mengamalkan Set Penyusuan kami insyaAllah mampu mengumpulkan stok susu khas buat si comel.


Jika anda masih ragu-ragu, jemput baca testimoni dari ibu-ibu yang sememangnya mengamalkan Set Penyusuan kami.


Testimoni 1:
Testi ESP 6 Jun 2 copy

Testimoni 2:
testi ESP 6 Jun 3 copy

Ini pula hasil perahan yang dikumpul oleh Pn. Affnie setelah mengamalkan Shaklee untuk penyusuan. Katanya, hasil perahan makin bertambah buat si kecilnya. Kalau dulu susah sangat nak buat stok, sekarang lihatlah hasilnya.


set bf3 copy

Jadi dengan menjelangnya bulan Ramadhan, anda tidak perlu khuatir lagi. Dengan Set Penyusuan kami,tiada masalah untuk anda menyusukan anak walaupun sedang berpuasa. Yang penting anda harus yakinkan diri sendiri bahawa anda mampu melakukannya kerana pemikiran yang positif membuahkan hasil yang positif. Supplement Shaklee akan membantu melancarkan penyusuan anda. Jadi dapatkan mana-mana Set Penyusuan kami hari ini dan anda pasti berpuas hati dengan kesannya.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment