/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Monday 18 June 2012

Pin It

Rahsia Susu Meriah & Badan Bertenaga Sepanjang Ramadhan

pic

Alhamdulillah sehingga hari ini, ramai ibu-ibu yang menghubungi saya untuk berkongsi kegembiraan mereka apabila susu makin bertambah setelah mengamalkan produk Shaklee. Rata-ratanya berpuas hati dan suka sebab tidak perlu risau lagi untuk buat stok susu buat si comel. Hati ibu mana yang tidak lega bilamana kita tahu yang kita mampu memenuhi keperluan nutrisi anak kita kan, Malah beberapa hari lepas juga seorang ibu menghubungi saya untuk berkongsi kegembiraannya apabila susunya bertambah dari 5oz ke 10oz sehari. Bagaimana beliau berjaya melakukannya?

 

Jawapannya tentulah dengan ESP!

Ya, ESP ini memang hot produk Shaklee lebih-lebih lagi buat ibu yang menyusukan anak kerana ESP ternyata membantu mempercepat dan meningkatkan penghasilan susu ibu. Jadi, tentunya susu lebih meriah apabila di pump. Tetapi jangan salah sangka, sesiapa sahaja boleh mengamalkan ESP ini kerana bonusnya, ESP juga:

  • Membantu mencantikkan kulit
  • Menghilangkan parut dan jeragat
  • Membantu menguruskan badan
  • Menganjalkan kembali kulit dan payudara
  • Meningkatkan kesihatan dan tenaga harian kepada badan

Banyakkan kelebihan ESP ini. Sebab itulah ramai yang jatuh cinta dengan ESP ni. Ragu-ragu? Lihatlah sendiri testimoni mereka yang telah mencuba ESP ni.

 

ESP copy 

 

Ya, buat ibu yang menyusukan anak, ESP berfungsi sebagai milk-booster yang membantu melancarkan penyusuan anda. Dengan segala khasiat-khasiat ESP di atas, pastinya setiap wang yang keluar itu berbaloi kan.

PD

 

Tidak lama lagi kita akan berpuasa kan? Kepada yang mahu kekal cergas dan bertenaga sepanjang berpuasa, jangan lupa sertakan pengambilan ESP anda dengan Performance Drink. InsyaAllah bukan sahaja badan kekal cergas, bertenaga dan tidak mudah letih tetapi penghasilan susu juga tetap meriah.

Performance Drink copy

 

Dengan ESP + Performance Drink, anda tidak perlu risau lagi untuk berpuasa penuh sepanjang bulan Ramadhan ini terutamanya ibu yang menyusukan anak dan ibu hamil. Jadikanlah ESP dan Performance Drink teman setia anda dan insyaAllah puasa pasti penuh Winking smile

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment