/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Tuesday 12 June 2012

Pin It

Mengatasi Masalah Kelemumur Dan Rambut Gugur

hair fallBaik wanita mahupun lelaki, ramai yang mengalami masalahkelemumur dan rambut gugur. Keadaan ini akan menimbulkan ketidakselesaan terutama apabila kulit kepala mula gatal-gataldan lantai rumah dipenuhi dengan rambut. Dulu saya juga begitu. Alhamdulillah setelah mengamalkan Shaklee, masalah rambut gugur sudah diatasi. Suka sebab tak perlu sapu bilik setiap kali habis sikat rambut dah. Pendek kata suami pun perasan.

 

Apakah punca kelemumur?
  • Kulit kepala berminyak
  • Selalu berpeluh
  • Kurang menjaga kebersihan kulit kepala
  • Cuaca panas
  • Jarang membersihkan kulit kepala

 

Apakah punca rambut gugur?
  • Kekurangan zink dalam diet harian
  • Kurang penjagaan kulit kepala


Ramai ibu yang lepas bersalin akan mengalami masalah rambut gugur. Ini sedikit sebanyak akan merisaukan para ibu kerana rambut pastinya adalah mahkota wanita.
prosante

Jadi apakah caranya untuk mengatasi masalah ini? Jawapannya pastilah Shaklee Prosante!

Shaklee Prosante adalah rangkaian set penjagaan rambut dan kulit kepala dari Shaklee yang dilengkapi dengan vitamin dan mineral penting yang diperlukan untukkesihatan rambut dan kulit kepala. Hasilnya rambut menawan dan kulit kepala kekal segar dan sihat sentiasa. Jadi tiada lagi masalah rambut gugur mahupun kelemumuryang mengganggu aktiviti harian kita.

Tidak percaya? Jemput baca testimoni mereka yang telah mencuba Shaklee Prosante ini.


Testimoni 1:
prosante copy

Testimoni 2:
prosante2 copy

Kenapa Shaklee Prosante adalah yang terbaik? Kerana ia adalah rangkaian produk penjagaan rambut dan kulit kepala dari pembuat supplement kesihatan terbaik. Jadi Shaklee memahami keperluan rambut dan kulit kepala anda agar anda dapat meneruskan aktiviti harian tanpa sebarang gangguan. Masalah saya sudah diatasi.Begitu juga dengan mereka yang telah mencuba Shaklee Prosante. Anda bila lagi?

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment