/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Wednesday 13 June 2012

Pin It

Sakit Pinggang, Kurang Lawas, ‘Morning Sickness’. Apa Cara Mengatasinya?

Back-ache3 masalah ini adalah masalah yang sentiasa di alami oleh wanita mahupun lelaki kecualilah ‘morning sickness’ kan. Yang itu Allah anugerahkan istimewa buat kita kaum wanita. Walaupun nampak ringan dan bukannya penyakit berbahaya tetapi sedikit sebanyak akan mengganggu rutin harian kita. Sakit pinggang juga boleh menjadi tanda awal masalah ‘osteoporosis’ atau dalam kata lain tulang reput. Masalah kurang lawas jika dibiarkan boleh membawa kepada masalah buasir. Dari sakit sikit parah pula jadinya. Maka, apakah cara untuk mengatasi masalah-masalah ini?


Mudah saja. Anda perlukan Kalsium. Tetapi bukan sembarangan kalsium kerana penyerapan kalsium memerlukan bantuan dari mineral lain seperti magnesium, boron, mangan dan sebagainya. Tanpa kesemua mineral ini, kalsium tidak diserap sempurna oleh badan dan anda tidak akan mendapat kesan terbaik. Jadi apakah pilihan terbaik anda?


Pilihan terbaik anda semestinya dengan
Ostematrix Shaklee! Oste


Buat makluman anda Ostematrix adalah Kalsium Shaklee. Kenapa Ostematrix?

  • Mengandungi kalsium dari unsur semulajadi yang paling mudah diserapoleh badan
  • Dilengkapi dengan magnesium, Vitamin D, boron, Vitamin K dan mangan yang membantu memastikan penyerapan kalsium oleh badan adalah sempurna untuk kesan terbaik.
  • Terbukti secara klinikal
  • Vitamin semulajadi

 

Keistimewaan Ostematrix Shaklee?
  • Menguatkan tulang dan gigi
  • Membantu mengatasi masalah sakit pinggang, sakit lutut, sengal-sengal badan dan sakit otot.
  • Membantu melawaskan dan mengatasi masalah sembelit
  • Mengatasi simptom ‘morning sickness’ dan mengurangkan alahan
  • Membantu mengatasi simptom PMS
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu pengecutan otot dan transmisi saraf

 

Untuk lebih meyakinkan anda, jemput baca testimoni mereka yang mengamalkan Ostematrix ini.


Testimoni 1:
Ostematrix copy

Testimoni 2:
Ostematrix2 copy

Buat ibu hamil, ketahuilah yang anda memerlukan lebih kalsium kerana selain untuk tubuh anda, tumbesaran bayi juga memerlukan kalsium. Dalam erti kata lain, anda harus minum 1 liter susu segar setiap hari untuk mendapat cukup keperluan kalsium harian. Jadi, jika anda tidak minum susu, Ostematrix adalah pilihan terbaik anda. Pengambilan kalsium secukupnya juga mampu mengurangkan risiko komplikasi semasa meneran saat melahirkan bayi. (Sumber: Dr. Delilah Ahmad, Pakar Obstetrik dan Ginekologi Pusat Perubatan Sime Darby)

ESP

Bonus buat ibu menyusu, Ostematrix juga bertindak sebagai milk-booster untuk membantu melancarkan penyusuan dan membantu mempercepatkan sertameningkatkan penghasilan susu badan. Jadi bukan sahaja sakit pinggang atau kurang lawas dapat diatasi, susu badan juga bertambah meriah. Best kan? 2 in 1 lagi. Buat ibu yang ingin mengumpulkan stok susu menjelang Ramadhan, pengambilan ESP beserta dengan Ostematrix pasti tidak mengecewakan anda. Tidak percaya? Lihat sendiri testimoni ibu ini.


ESP&oste copy

Pendek kata Ostematrix Shaklee bagus untuk diamalkan oleh sesiapa sahaja baik lelaki mahupun wanita,tua atau muda, ibu mengandung dan ibu menyusu. Jadi, dapatkan Ostematrix anda hari ini.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment