/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Friday 8 June 2012

Pin It

Lancarkan Penyusuan Dengan Set B


Penyusuan Set B

Proses penyusuan tidaklah semudah ABC. Banyak faktor yang mempengaruhi termasuk nutrisi ibu, emosi, tekanan dan ilmu penyusuan. Ketidakseimbangan salah satu boleh membawa kepada masalah dalam penyusuan. Tapi jangan risau. Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.

Sekadar berkongsi, semalam terima sms dari seorang lagi ibu. Katanya,

 

“Ambil Set B ni , susu nampak bertambah sikit dan kepekatan tu memang berkesan. Tak cair."

 

Apa yang terkandung di dalam Set B?
  • Vita-lea (multivitamin)

  • Vitamin C

  • B-complex

  • Alfalfa

 

Set Penyusuan B kami adalah set penyusuan yang paling laris dan popular di kalangan ibu-ibu menyusu. Set ini bukan sahaja memperkayakan khasiat di dalam susu ibu tapi sememangnya telah membantu ramai ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan.

Anda tidak perlu percaya kata-kata saya tetapi anda boleh lihat sendiri testimoni ibu-ibu yang telah mencuba Set Penyusuan B kami ini.


set B copy

 

Ini pula hasil perahan yang berjaya dikumpulkan oleh Pn.Wahidah yang turut mengamalkan Set B ini. Beliau berjaya melakukannya hasil pengambilan Set B, pumping konsisten mengikut jadual, direct feedingyang kerap, air yang mencukupi dan zikir kepadaNya.

 

Set B2 copy

 

Di dalam susu ibu terkandung antibodi, sel hidup, enzim dan hormon yang tidak boleh dijumpai di dalam susu formula. Jika ramai ibu di luar sana sanggup belanja besar untuk membeli susu formula terbaik dan paling lengkap untuk anak mereka, kenapa kita tidak boleh mengeluarkan sedikit wang untuk memastikan susu kita sendiri lengkap dengan khasiat yang diperlukan? Anda pasti terkejut dengan berapa banyak wang yang anda boleh jimat hanya dengan memberi anak anda susu ibu.

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment