/* ---Adding Jquery JavaScript Plugin--- */

Sunday 10 June 2012

Pin It

Kumpul 1316 oz Dalam Masa 55 Hari. Apa Caranya?


baby
Sebelum ini saya banyak membaca tentang banyaknya khasiat susu ibu hinggakan susu formula paling mahal di pasaran sekalipun tidak mampu menandingi khasiat susu ibu. Jadi, saya berazam mahu menyusukan baby saya sepenuhnya. Alhamdulillah setakat ini niat saya untuk memberi baby susu badan sepenuhnya berjalan lancar dengan izin Allah. Bukan niat untuk berbangga tapi pernah beberapa kali semasa baby sedang direct feed, dia terlepas latch dan susu memancut keluar macam air terjun sampaikan suami pun terkejut tengok. Alhamdulillah rezeki Irdina. Jika anda tertanya-tanya apa yang saya amalkan, jemput baca ya.

 


Apa yang saya amalkan?

  • Setiap kali menyusukan baby, saya berdoa,
“Ya Allah, Kau alirkanlah air susuku, Kau kenyangkanlah anakku dengan air susuku, Kau lenakanlah dia dengan air susuku.”
  • Tatap muka baby semasa dia menyusu
  • Relaks, tenangkan diri dan berbual-bual dengan baby atau suami saya tentang perkara-perkara yang menggembirakan.
  • Mengambil supplement untuk melancarkan penyusuan.

 

Ya. Saya amalkan supplement Shaklee dari awal kehamilan sehingga sekarang. Supplement Shaklee adalah 100% semulajadi dan mudah diserap oleh badan untuk kesan yang optimum. Sebab itu, saya amalkan Shaklee untuk membantu melancarkan proses penyusuan saya.


Ingin mencuba tapi masih ragu-ragu? Anda boleh lihat sendiri testimoni mereka yang telah mencuba dan kini pengguna tegar Shaklee.


ainani 3M copy

Tertanya-tanya apa yang Pn. Ainani amalkan? Untuk pengetahuan anda, set yang diamalkan adalah Set Penyusuan 3M yang merupakan set penyusuan paling lengkap dan paling hebat kesannya.
Penyusuan Set 3M Apakah kandungan Set 3M?

  • Vita-lea (multivitamin)
  • Vitamin C
  • B-complex
  • Alfalfa
  • Ostematrix
  • Energizing Soy Protein (ESP)


Malah, jika anda seorang ibu bekerjaya yang mahu mengumpulkan stok susu buat si comel tersayang, Set 3M adalah pilihan yang tepat. Dengan panduan makan yang betul dan tips eksklusif, insyaAllah anda pasti berjaya sepertimana Pn.Shima telah berjaya melakukannya.


3M4 copy

1316 oz dalam masa 55 hari. Banyakkan? Kerana itulah Set 3M dikatakan set penyusuan paling lengkap dan paling hebat kesannya. Malah mempunyai tips eksklusifnya tersendiri.
Susu ibu adalah susu paling berkhasiat buat bayi. Berikan bayi anda hak mereka untuk mendapat khasiat yang terbaik. Jika kita sanggup berbelanja untuk luaran agak si manja tampak comel dan bergaya, kenapa tidak kita laburkan sedikit wang agar si manja mendapat khasiat yang terbaik

 

Jika anda suka dengan artikel ini, sila berikan sokongan anda dengan Like, Tweet, +1 atau Share di bahagian kiri page. Terima kasih ^_^


Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 013-3445223 atau add FB saya Aimi Shaklee. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER LIFEFIT.MY


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

0 comments:

Post a Comment